ŠKODA slavi raznolikost brenda i svojih kupaca kroz novu globalnu brend kampanju

› Kratki video materijali pričaju različite životne priče kao što je i sam brend ŠKODA
› ŠKODA je raznolika: tradicionalni proizvođač automobila, uspešan brend u moto sportu i važan sponzorski partner najvećih sportskih događaja
› Globalna kampanja „Za ono što Vas pokreće“ je počela u oktobru

ŠKODA najavljuje pokretanje nove globalne kampanje pod nazivom „Za ono što Vas pokreće“.

Fokus kampanje je na filozofiji i vrednostima brenda da bude inovativan, iznenađujući i da čini život jednostavnijim.
Marc-Andreas Brinkmann, direktor marketinga u kompaniji ŠKODA AUTO, objašnjava:

„U našoj novoj globalnoj kampanji slavimo različitost naših klijenata. Želimo da ih podstaknemo da razvijaju svoju unutrašnju motivaciju. Mi u ŠKODI ne želimo da budemo samo auto brend; želimo da budemo partner, prijatelj i član porodice. Pričanjem životnih priča i emocionalizovanjem brenda ŠKODA, zbližavamo ljude više nego ikada pre. Svi mi imamo svoje lične želje i ciljeve, ali vera u sebe je nešto što nam je svima zajedničko.“

Mali trenuci, veliki uticaj pod sloganom „Za ono što Vas pokreće“, video snimci koji prate svakodnevne aktivnosti heroja, kreativaca, ljudi slobodnih duhom, avanturista, radoznalih, istraživača i svih onih koje svakodnevno inspiriše ŠKODA – bez obzira da li su oni na putu ka velikom uspehu ili jednostavno uživaju u životu.

Sedam kratkih video priča fokusiranih na različite kvalitete koji čine i vode kompaniju i njene klijente, uključuju različitost, strast, određenost i motivaciju. Svaki od ovih videa nosi jednu od pomenutih karakteristika koristeći primere osoba iza volana, objašnjavajući šta njih svakodnevno motiviše. ŠKODA je jedna od najstarijih kompanija na svetu koja se bavi proizvodnjom automobila. Raznolikost brenda se ogleda i u širokom asortimanu proizvoda: Od najmanjeg modela ŠKODA CITIGO do najprodavanijeg kompaktnog modela ŠKODA OCTAVIA i ŠKODA KODIAQ SUV modela, pa sve do modela ŠKODA SUPERB, ŠKODA trenutno ima u ponudi osam automobila kako bi zadovoljila najrazličitije zahteve i ciljne grupe. Kao karakteristika koja definiše brend, svi modeli nude prostranu unutrašnjost i praktične „Simply Clever“ ideje; karakteristike koje privlače privatne i flotne kupce. Pored toga, ŠKODA podržava i sportska dešavanja. Dugi niz godina, ŠKODA podržava najvažnije sportske događaje širom sveta, kao što su Tour de France i Svetsko prvenstvo u hokeju na ledu, kao zvanični partner. Pored toga, brend beleži uspeh u moto sportu već 117 godina. Brend je toliko raznolik, baš kao i fanovi i kupci ŠKODE. Oni takođe svakodnevno rade na tome da ostvare svoje ciljeve – od onih malih, pa sve do velikih otkrića.

PR tekst

Ostavite odgovor

Komentari objavljeni na portalu PressLider nisu stav vlasnika, niti redakcije portala. Molimo Vas da prilikom komentarisanja tekstova ne koristite govor mržnje, pretnje, psovke, kao ni uvrede na verskoj, nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi. Zabranjeno je postavljanje reklamnih linkova, kao i pornografskog i politički ekstremnog sadržaja. Redakcija PressLider zadržava pravo da ne objavi komentare neprimerenog sadržaja, kao i one koji sadrže osvrt na nečiji privatan život i ličnost.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.