Informacija o radnom vremenu pošta

Javno preduzeće „Pošta Srbije”, na svom sajtu objavilo je da počev od 17. marta, rad pošta u uslovima vanrednog stanja se organizuje na sledeći način:

u poštama koje su do sada radile tokom celog dana, radno vreme će se organizovati u periodu od 10 do 17 časova radnim danima, a subotom od 10 do 14 časova;

u poštama koje rade i nedeljom, radno vreme će se organizovati u periodu od 10 do 14 časova;

Glavna pošta u Takovskoj 2 u Beogradu, neće raditi 24 časa, već u periodu od 10 do 17 časova radnim danima, a subotom i nedeljom u periodu od 10 do 14 časova;

u manjim poštama u kojima je rad bio organizovan u jednoj smeni, radno vreme se neće menjati (odnosi se na pošte u kojima je organizovan rad samo šalterske službe);

u pojednim manjim poštama (pošte u kojima je organizovan rad šalterske i dostavne službe), početak radnog vremena će biti od 10 časova.

Obaveštenje o svim promenama radnih vremena biće istaknuto na ulaznim vratima pošte.

Pošte Srbije obaveštavaju da se u šalter salama pošta ograničava broj korisnika na broj aktivnih šaltera.

Molimo vas da u pošti držite odstojanje od najmanje jednog metra.

U slučaju gužve, molimo vas da sačekate na otvorenom, pridržavajući se preporučene udaljenosti.

Postupajmo odgovorno.

Pošte Srbije

Ostavite odgovor

Komentari objavljeni na portalu PressLider nisu stav vlasnika, niti redakcije portala. Molimo Vas da prilikom komentarisanja tekstova ne koristite govor mržnje, pretnje, psovke, kao ni uvrede na verskoj, nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi. Zabranjeno je postavljanje reklamnih linkova, kao i pornografskog i politički ekstremnog sadržaja. Redakcija PressLider zadržava pravo da ne objavi komentare neprimerenog sadržaja, kao i one koji sadrže osvrt na nečiji privatan život i ličnost.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.