Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Nema više kazni za raskid ugovora sa operaterima

Ministarstvo trgovine donelo rešenje kojim se nalaže promena opštih uslova poslovanja, pa korisnici više neće morati da plaćaju mesečne pretplate do isteka ugovorne obaveze

Operateri mobilne i fiksne telefonije ubuduće neće moći da naplaćuju penale za prevremeni raskid ugovora sa korisnicima i moraće da menjaju opšte uslove poslovanja. To će važiti i za kablovske i internet provajdere u Srbiji.

Prema nedavno donetom rešenju Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija dosadašnja praksa na koju su se često žalili građani, bila je prema Zakonu o zaštiti potrošača nepravična. Korisnici, koji su raskidali ugovore sa operaterima, iz bilo kog razloga, do sada su morali da plate preostale rate iako im usluge nisu isporučene. Tako se dešavalo da je neko, ko je posle dva meseca od potpisivanja dvogodišnjeg ugovora, odlučio da promeni operatera, bio u obavezi da plati čak 22 preostale mesečne pretplate. Osim što su na ovaj način korisnici praktično kažnjavani, operateri su pokušavali tako da ih vežu za sebe.

Jasno je da je mnogim korisnicima bilo lakše da budu nezadovoljni uslugom i čekaju istek ugovora, nego da idu kod drugog operatera, a prethodnom plate pozamašnu sumu zbog prevremenog raskida ugovora.

OPŠIRNIJE U ŠTAMPANOM I DIGITALNOM IZDANjU Politike

Ostavite odgovor

Komentari objavljeni na portalu PressLider nisu stav vlasnika, niti redakcije portala. Molimo Vas da prilikom komentarisanja tekstova ne koristite govor mržnje, pretnje, psovke, kao ni uvrede na verskoj, nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi. Zabranjeno je postavljanje reklamnih linkova, kao i pornografskog i politički ekstremnog sadržaja. Redakcija PressLider zadržava pravo da ne objavi komentare neprimerenog sadržaja, kao i one koji sadrže osvrt na nečiji privatan život i ličnost.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.