TIFFANY- sinonim za moderno, kvalitetno i kreativno

Biti uspešan preduzetnik u 21. veku definitivno nije lako. A stvoriti nešto što će generacije pamtiti predstavlja još veći izazov.

Povodom nagrade za regionalnog poslovnog lidera za 2018. godinu, koju je Privredna komora Srbije dodelila osnivaču i generalnom menadžeru kompanije Tiffany production Boru Radoičiću, posetili smo ovu uspešnu firmu kako bismo saznali koja je tajna njihovog uspeha.

Priča kompanije Tiffany počinje da se razvija daleke 1982. godine. Sve svoje znanje, umeće, entuzijazam i energiju vlasnici i osnivači kompanije – Boro i Bato Radoičić, i njihova tri zaposlena, uneli su u “posao sa krpicama”, kako ga od milošte zovu. Štep po štep, ideja po ideja, korak po korak i reklo bi se da je tri i po decenije prošlo kao tren.

Dug put je bio pred njima. I svakako da je i dalje. Ali tada je mala kompanija iz Čačka smelo zakoračila u modni svet i postala pionir današnje modne industrije regiona. Tiffany je nekada bio sinonim za džins, a danas za moderno, kvalitetno i kreativno. A u čemu je tajna?

Ova porodična kompanija sa dugom tradicijom okuplja mlad tim koji pokreću inovativnost i želja da svojim kupcima ponudi nešto jedinstveno. Od sektora dizajna, preko nabavke, proizvodnje, prodaje i marketinga, do finansija, svaki sektor se ističe energičnošću, posvećenošću i velikom kreativnošću. Veliki broj članova iz iste porodice, od osnivača pa do samih zaposlenih, nešto su čime se ponose. Kompanija direktno zapošljava oko 120 radnika, a indirektno taj broj prelazi 600, pri čemu su svi proizvodni kapaciteti smešteni u Srbiji.

Osnovna vizija Tiffany tima je moda okrenuta ka pojedincu. Njihov cilj je, kako ističu, da u eri hiperprodukcije i sve veće omasovljenosti pokažu da su jedinstven dizajn, smeli krojevi, vrhunska izrada i kvalitetni materijali nešto što će vas izdvojiti iz mase. Baš kao što i sama kompanija iskače iz okvira klasičnog preduzetništva 21. veka.

Kako u životu, tako i u biznisu, sve ima svoje uspone i padove. Kompanija se u vreme ekonomske krize suočila sa brojnim izazovima u gotovo svim sferama poslovanja. I to teško vreme ne zaboravljaju. Pamte, kako se nikada više ne bi ponovilo. A sada?

Sada je to modna kompanija sa najvećim rastom u regionu u poslednjih nekoliko godina, gde zaposleni imaju visok nivo slobode, a samim tim i brojne mogućnosti za ispoljavanje kreativnosti, usavršavanje i profesionalnu i ličnu nadgradnju.

Tiffany se u svom poslovanju rukovodi prvenstveno principima društvene odgovornosti. U želji da se oduži društvenoj zajednici I gradu, konstantno podržava one kojima je to najpotrebnije – bolnicu, porodilište, kulturne ustanove, humanitarne organizacije, sportske manifestacije… Cilj je da na taj način podstaknu i druge kompanije da se uključe u slične akcije i pomognu onima kojima je pomoć potrebna.

Najnoviji projekat u kome učestvuje jeste projekat dualnog obrazovanja, koji se pokazao kao jedan od najuspešnijih modela učenja i prakse na teritoriji Srbije u poslednjih deset godina.

Sve ovo krunisano je nagradom za regionalnog poslovnog lidera za 2018. godinu koju je Privredna komora Srbije dodelila osnivaču i generalnom menadžeru kompanije Boru Radoičiću.

Ovo je samo uvertira za predstojeću godinu i poslovne izazove koji predstoje. Sudeći po svemu do sada viđenom, Tiffany ima dobre šanse da i dalje bude najbrže rastući modni brend u regionu. U međuvremenu su otvoreni za kreativne ljude koji bi voleli da postanu deo velike Tiffany porodice.

PR

Ostavite odgovor

Komentari objavljeni na portalu PressLider nisu stav vlasnika, niti redakcije portala. Molimo Vas da prilikom komentarisanja tekstova ne koristite govor mržnje, pretnje, psovke, kao ni uvrede na verskoj, nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi. Zabranjeno je postavljanje reklamnih linkova, kao i pornografskog i politički ekstremnog sadržaja. Redakcija PressLider zadržava pravo da ne objavi komentare neprimerenog sadržaja, kao i one koji sadrže osvrt na nečiji privatan život i ličnost.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *