ZAPAŽENE PROMOCIJE ZLATIBORA U GRADOVIMA ŠIROM SRBIJE

Zapažene promocije Zlatibora u gradovima širom Srbije

Turistička organizacija Zlatibor otpočela je 13. maja promocije po
gradovima Srbije. Najava letnje turističke sezone cilj je ovih
predstavljanja, koja se organizuju i tokom narednih sedmica u desetak
većih gradova Srbije. Pod sloganom „Zlatibor tvoj pravi izbor“
Turistička organizacija Zlatibor najavljuje letnje sadržaje na glavnim
gradskim trgovima i sve zainteresovane posetioce upoznaje sa ponudom
najposećenijeg planinskog centra Srbije.

Kampanja promocije Zlatibora započeta je 13. maja u ovogodišnjoj
evropskoj prestonici kulture, Novom Sadu, prezentacijom letnje
turističke ponude “zlatne planine”, koju je održao direktor Turističke
organizacije Zlatibor, Vladimir Živanović. Tom prilikom u restoranu
“Sokače” organizovan je i radni doručak za medije koji su se rado
odazvali ovoj zlatiborskoj dobrodošlici.

Tokom prve sedmice kampanje Zlatibor je svoju ponudu predstavio u
Subotici, Zrenjaninu, Vršcu, Pančevu i Obrenovcu. U svakom gradu
posećenost štanda bila je velika, a promocija Zlatibora veoma zapažena.
Zainteresovani posetioci su imali priliku da se upoznaju sa brojnim
sadržajima, atrakcijama i aktivnostima, kao i bogatom ponudom smeštaja,
svim onim što ih očekuje ako ovog leta svoj odmor provedu na Zlatiboru.

Tako su građani Subotice prilikom promocije imali priliku da probaju
kačamak, tradicionalno zlatiborsko jelo. Tu je veliku pažnju dece
privukao ‘’face painting’’, gde su najmlađi posetioci štanda uživali u
iscrtavanju i bojenju zlatiborskih simbola. Na trgu u Zrenjaninu mnoštvo
posetilaca pridružilo se Udruženju za negovanje narodne tradicije
“Zlatibor” koje se ovde predstavilo tradicionalnim igrama zlatiborskog
kraja. Promocija je bila zapažena i u Pančevu i Obrenovcu, gde je uz
ostale predstavljen i projekat „Pokreni zelenu turu“ koji posetiocima
omogućava da obiđu “zlatnu planinu” na drugačiji način – koristeći
vozila koja su potpuno ekološki prihvatljiva (100% na struju), kao i
bicikle koje imaju elektro asistenciju (a mogu se koristiti i kao obični
bicikli). Posetioci Vršca dobili su korisne informacije i od
predstavnika zabavno-tematskog parka “El Paso City“, dok su najmlađi
uživali u interakciji sa zabavnim animatorima ‘’face painting’’-a.

Za najavu letnje turističke sezone na gradskim trgovima bile su
zainteresovane i televizijske kuće i pisani mediji, profesionalno i
posvećeno isprativši svaku aktivnost. Putem lokalnih medija o ponudi
Zlatibora informisani su i oni građani koji nisu imali priliku da posete
promocije na gradskim trgovima.

U okviru kampanje za posetioce štanda i verne goste Zlatibora bila je
organizovana nagradna igra, pa su domaći turisti, koji su u proteklom
periodu imali važnu ulogu u održavanju visokog turističkog prometa,
nagrađeni lepim i vrednim nagradama. Promocije Zlatibora u gradovima
Srbije podržavaju mnogobrojni partneri sa destinacije: hotelijeri,
ugostitelji, zabavno-tematski parkovi, popularne atrakcije: Zip-lajn
LJubiš, Stopića pećina, Gostiljski vodopad.
Tokom narednih sedmica kampanja se nastavlja i u drugim gradovima Srbije
među kojima su Šabac, Valjevo, Loznica, Kraljevo, Kragujevac,
Kruševac… Poruka “Zlatibor tvoj pravi izbor“ stiže svuda odakle
hiljade turista svake sezone dolazi na našu najposećeniju planinu.

https://www.zlatibor.org.rs/sr/novosti/vesti/zapazene-promocije-zlatibora-u-gradovima-sirom-srbije/

Ostavite odgovor

Komentari objavljeni na portalu PressLider nisu stav vlasnika, niti redakcije portala. Molimo Vas da prilikom komentarisanja tekstova ne koristite govor mržnje, pretnje, psovke, kao ni uvrede na verskoj, nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi. Zabranjeno je postavljanje reklamnih linkova, kao i pornografskog i politički ekstremnog sadržaja. Redakcija PressLider zadržava pravo da ne objavi komentare neprimerenog sadržaja, kao i one koji sadrže osvrt na nečiji privatan život i ličnost.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.