Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Zlatibor dobitnik priznanja „Ambasador dobre usluge“ u kategoriji Ekskluzivna destinacija

Turistička organizacija Zlatibor učestvovala je na 3. međunarodnom Wellness & Spa festivalu koji je održan u subotu, 09. novembra, u beogradskom hotelu „Metropol Palace“, saopšteno je iz TO Zlatibor.

U okviru festivala organizovana je dodela priznanja „Ambasador dobre usluge“ najuspešnijima u Wellness & Spa industriji za 2019. godinu u osam kategorija. Zlatiboru, najposećenijoj srpskoj planini, dodeljeno je priznanje „Ambasador dobre usluge“ u kategoriji Ekskluzivna turistička destinacija.


Na svečanoj dodeli ovo prestižno priznanje uručeno je direktoru Turističke organizacije Zlatibor, Vladimiru Živanoviću, koji je u pozdravnom govoru naglasio da ovo priznanje pripada svim turističkim radnicima i nosiocima razvoja Zlatibora koji su zajedničkim snagama i napornim radom stvarali destinaciju koja je postala lider u turizmu ovog dela Evrope.

„Ovo prizanje je kruna naših višegodišnjih napora i velikih ulaganja u destinaciju i turističke sadržaje. Predstavlja veliku čast, ali nas ujedno i obavezuje da i dalje proširujemo turističku ponudu i uslugu održavamo na veoma visokom nivou i u godinama koje su pred nama“, istakao je direktor TO Zlatibor i zahvalio se organizatorima i stručnom žiriju festivala.


Žiri u sastavu: dr Olgica Miljković – Turistička organizacija Srbije, Vladan Vešković – Udruženje banja Srbije, dr LJiljana Kosar – prof. Univerziteta, Peđa Filipović – Wellness akademija Peđa Filipović i LJiljana Rebronja – Redakcija časopisa Turistički svet nije imao nimalo lak zadatak, ali je Zlatibor jednoglasno izglasan za dobitnika ovog prestižnog priznanja.


Svečanoj dodeli nagrada prethodila je prezentacija turističke ponude Zlatibora u okviru festivala, sa naglaskom na zdravstveno-lečilišni turizam, ponudu spa i wellness sadržaja u zlatiborskim hotelima i predstojeću zimsku sezonu. Učešće na festivalu bilo je prilika da se brojnim medijima, izlagačima i posetiocima predstave novi tematski promo spotovi TO Zlatibor koji su urađeni u 360 formatu.


Veliko interesovanje na štandu Zlatibora privukle su VR naočare i virtuelno putovanje kroz „zlatnu“ planinu, a najsrećniji posetioci imali si priliku da osvoje vredne nagrade.

Glavni organizator festivala je magazin „Turistički svet“, u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije.

PressLider

Ostavite odgovor

Komentari objavljeni na portalu PressLider nisu stav vlasnika, niti redakcije portala. Molimo Vas da prilikom komentarisanja tekstova ne koristite govor mržnje, pretnje, psovke, kao ni uvrede na verskoj, nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi. Zabranjeno je postavljanje reklamnih linkova, kao i pornografskog i politički ekstremnog sadržaja. Redakcija PressLider zadržava pravo da ne objavi komentare neprimerenog sadržaja, kao i one koji sadrže osvrt na nečiji privatan život i ličnost.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.